Çarşamba, Temmuz 25

filmler filmler

bu arada birkaç film izlememe rağmen yazmamıştım. şimdi sıra ona geldi.

3 idiots: ezberci eğitim sistemini yeren, klişelerle dolu olsa da bana çok samimi gelen bir hint filmi. zaten de bilinen bir film. izlemenizi tavsiye ederim.şarkılar, danslar da o biçim üstelik.
elini kabine koy ve tekrarla; all iz well(herşey yolunda)

dil chahta hai: aamir khan hatrına izlediğim bir film, zira romantik komedi türünde. ama tür için gayet güzeldi.

500 days of summer: romantik komedi olmadığına şahitlik ederim.

-spoiler-
.bir sabah uyandığımda biliyordum.
.neyi biliyordun?
.seninleyken asla emin olamadığım şeyi.
-spoiler-

ve yaşam sürüyor: köker üçlemesinde, arkadaşımın evi nerede'den sonra geliyor ve filmde yıkıcı bir depremin ardından köker'e giderek diğer filmin oyuncusunu arayış konu ediliyor. güzel film.


kirazın tadı: yine bir abbas kiyarüstemi filmi. güzel diyaloglar var.

3 yorum:

hjhlp dedi ki...

3 idiots'u izledim, filmde her şey yolundaydı. bu tavsiye için teşekkürler.

iki tanesini romantik kelimesi geçtiği için kafadan sildim. sıra diğer ikisinde...

elif dedi ki...

diğer ikisi de sıkıcı gelebilir, dikkatli olun hocam.çok aksiyon yok belirteyim de :))

hjhlp dedi ki...

şimdilik onlar da kalsın o zaman :)