Cuma, Temmuz 1

hikaye-le-me 5

okul zamanlarımdan beri dersi derste dinlemedim, konsantremi durağan bir şey üzerine toplayamıyordum, sadece renkli bir şekilde ders anlatılırsa dinleyebiliyordum, bunu da ancak sayısı az olan yetenekli öğretmenler yapıyordu, kitapların dünyasını keşfettiğimde sözde ilgi alanlarımın yanlış tercihlerle oluştuğunu anladım, tarih okudum ve sonra tarih dediğimiz şeyin çoğunun kurgu olduğunu anladım, bunu anlamamda 11 eylül bir milat olmuştu, tarihe bakacak olursak birkaç el kaideli terörist ikiz binaları vurmuştu, ama hayır bu yanlıştı, bakış açısı dediğimiz şeyin genişlemesiyle daha fazla insan olabileceğimizi anladım, hakikat ne ise onu aramak için çabalamaktan daha keyifli bir iş yoktu insan için, ama hayır çoğumuz hakikatin bir tepsiyle önümüze gelmesini bekliyorduk ve ne oluyorsa hep bu yüzden oluyordu, dedi.

0 yorum: