Salı, Ocak 11

kısa kısa

- işyerinde çok yoğunum bu ara. test ettim, onayladım, çalışınca daha kolay akşam oluyormuş. eskiden akşam edemezdim, bitse de gitsek deyip dururdum, şimdi, bitti mi- cidden mi, diyorum.

- son günlerde, allahım huzurun kapısını bana aç, diye dua ediyorum, geriye dönüp baktığımda değişen tek şeyin düşüncelerimin olumlaşması olduğunu gördüm, yoksa şartların filan değiştiği yok, demek ki mutluluk ve huzur düşüncede oluşan birşey biraz da.

- olumlu düşünmenin gücüne inanmalı mıyım, yok yok, o kadarı da fazla olur.

- zannediyorum ki, belirttiğim üzere sadece bir zan bu, tarih boyunca her devirde insanlar kendi devirlerinin tarihin çok kötü bir dönemeci olduğunu düşünmüş, çünkü kötü hep varmış işte, bizim kendi devrimizin çok kötü oldugunu, eski devirlerde doğanların bizden daha şanslı oldugunu yineleyerek, sadece bahaneler üretiyoruz aslında kötülüklerimize, iyi ve kötü hep var olagelmiş, mühim olan senin seçimin, senin devrin değil. ama şu var bazen duyuyoruz ya da okuyoruz, zamanımızda ahlaklı ve az biraz dünyevileşmemiş kişilere modern zaman dervişi deniyor, niye eski zaman dervişleri gibi olamıyoruz acaba?

4 yorum:

hjhlp dedi ki...

zaman gittikçe daha da iyiye gidiyor bence, yeni nesil dervişler de, eski dervişlerden iyi, bir de ben çalışınca değil de, netin başındayken akşam nasıl oluyor, anlamıyorum...

ilk iki virgüllü yerde ciddi değildim...

elif dedi ki...

:))

sorma o durum bende de var, iş yerinde akşam edemezdim evde netin başına otururdum, bana göre ben diyim 2, sen de 5 dk sonra yatma vakti gelmiş :))şimdi artık sadece evde değil işte de hızlı akıyor zaman, yaşlanmak da cabası, olsun en azından düşünüp birşeyleri dert etmeye vakit kalmıyor :))(olumlu düşünce!!:p)

hjhlp dedi ki...

:) yaşlanma kısmını katılıyorum. 25'den sonra zaman çok hızlı akarmış. gerçi yaşını bilmiyorum ama olsun. zaman herkese hızlı akar aslında.

elif dedi ki...

:) 27 bitti 28den gün alıyorum hocam, 27 demek daha cazip geliyor dolayısıyla :))bazen yavaşlar zaman, aslında benim 25ten önce hızlıydı, sadece bu ara hızlı geçiyor o kadar, yoksa yavaş gelir bana zaman hep.