Cuma, Temmuz 2

o şiir güzel şiir

1- öfkeyi yutmak iyidir hoştur da , insanın imtihanı dengede kalabilme imtihanıdır biraz da. haksızlık karşısında susmak öfkeyi yutmak olmaması gerektir.
2- dün bir işimden dolayı memleketimin nice aksak işleyen devlet dairelerinden birine gitmek zorunda kaldım. saat 3 olmamıştı. işi 5+5= 10 deyip imza atmak olan üniversite mezunu memur arkadaşların 5 + ?= 10 da takılıp kaldıklarını anlamamla işlemi onlara göstermem gerektiğini düşünerek gittim :) gittiğimde yerlerinde yeller esiyordu.
3- saat üç olmamış henüz.
4- mesailerinin bitmediğini ve 10dan 5 çıkınca 5 kaldığını onun da evrağın bir yerlerinde mevcut olduğunu hatırlatmak üzere aradım. öğle yemeğine gitmediğinden dolayı meğer kendi kendine izin vermişmiş ve evdeymiş gelemezmiş.
5- sonra sinirlendim. anormal bir insanım.
6- bu insan beni denetlemekle görevli bir insan ve gıcığına gidersem benim üstüme gitme hakkı cebinde.
7- ben yine de sinirlendim. anormal bir insanım.
8- ah muhsin ünlü geldi aklıma.
9- ikinci ah o gemide ben de olsaydım sondan ikinci mısra.
10- o şiir güzel şiir.

0 yorum: