Çarşamba, Ocak 6

viva palestina

1- emin olduğum bir şey var ki cahil insan kesinlikle diğerlerinden daha mutludur. ama bu mutluluk huzur değildir. huzur başka birşey.
2- pencerenizin önüne bir kuş konması sizi de sevindirirdi değil mi?
3- benden roman tavsiyesi isteyenlere verecek tavsiye bulamamam ve kitaplığımda çok az roman olduğunu fark etmemle, bir süre roman okumaya karar verdim. ve oğuz atay, ihsan oktay anar'la başlamayı düşünüyorum. ama öyle övülüyorlar ki son nokta budur deyip nokta bile koyabilirim sanki.
4- noir desir le vent nous portera dinlemenizi salık veririm.

7 yorum:

Adsız dedi ki...

1 numaralı tespit çok iyi. destekliyorum. :)

nadarû dedi ki...

Huzurlu olan zaten mutludur kanımca.her mutlu olan huzurlumudur orası biraz muamma. huzur daha çok ruha hitap ediyor sanırım, mutluluk ise daha göreceli bir kavram...

selam ile...

elif dedi ki...

eyvallah ayaküstü :)

ben de biraz öyle demek istemiştim name-i nur, teşekkür ederim. selam ile.. :)

suspus dedi ki...

ihsan oktay anarıda bende tavsiye ederim :)

elif dedi ki...

tamam iyi oldu bu :)

suspus dedi ki...

hatta sen gel biz kendi aramızda dönüşüm yaparız kitapları inş:)

elif dedi ki...

bu daha da iyi oldu :))